Diğer Hizmetlerimiz: ingilizce Kursu |  Toefl Kursu |  Toefl Kursu |  Toefl Kursu |  Yds Kursu |  Toefl |  izmir ingilizce kursu
Rusça Kursu |   Bursa ingilizce Kursu |  ispanyolca Kursu |  ielts Kursu |  Toeic Kursu |  Proficiency Kursu |  Gmat Kursu


İngilizce Kursu
Toplam 14 sonuçtan 1 ile 14 arasındakiler gösteriliyor.

Konu: İZMİR de sıkıştırılmış toefl kursu

  1. #1
    Junior Member Array
    Üyelik Tarihi
    Nov 2008
    Mesajlar
    3
    Rep Puanı
    0

    İZMİR de sıkıştırılmış toefl kursu


    Merhaba,

    Başvuracağım bir burs dolayısı ile 2 mart tarihine kadar toefl dan 80 yeterlilik almam gerekmektedir.Bu zaman içerisinde gidebileceğim yaklaşık 2 ay sürecek bir kurs İzmir de bulabilir miyim?Tavsiylerinizi bekliorum İzmirliler

  2. #2
    Administrator Array
    Üyelik Tarihi
    Apr 2008
    Mesajlar
    1,109
    Rep Puanı
    10

    Ynt: İZMİR de sıkıştırılmış toefl kursu

    toefl kursları ortalama 2 ila 3 ay arasında sürer zaten (tabiki iyi bir ingilizce alt yapısı olan için ) İzmir'de de mutlaka vardır.

  3. #3
    Junior Member Array
    Üyelik Tarihi
    Aug 2009
    Mesajlar
    8
    Rep Puanı
    0

    Ynt: İZMİR de sıkıştırılmış toefl kursu

    Merhaba! İzmir'de TOEFL için önerebileceğim en iyi kursu Maksimum Akademi'ninki! Ben TOEFL'a (İBT) Maksimum Akademi ile hazırlandım ve 115 puan aldım. Öğretmenleri gerçekten harika, sınav sistemini çok iyi biliyorlar bu yüzden de eğitimi çok güçlü. Üstelik soru çözümlerinde ActiveVote diye bir teknoloji kullanılıyor, bu sistem sayesinde çok sayıda soruyu eğlenceli bir ortamda çözüyoruz. Önerim www.maksimumakademi.com 'a girip bakmanızdır. Fiyatlarıda çok uygun. Böyle kalitede bir eğitimi bu kadar ucuza nasıl veriolar anlamadım...

  4. #4
    Junior Member Array
    Üyelik Tarihi
    Oct 2009
    Mesajlar
    1
    Rep Puanı
    0

    Ynt: İZMİR de sıkıştırılmış toefl kursu

    nessss ööle bir kurs bulmuş muydunn??? benim de ööle birşeye ihtiyacım var 1 ay olamsı gerekio ve sınava girmeeliyim akabindeee

  5. #5
    Junior Member Array
    Üyelik Tarihi
    Aug 2009
    Mesajlar
    8
    Rep Puanı
    0

    Ynt: İZMİR de sıkıştırılmış toefl kursu

    Maksimum Akademi'de TOEFL kursları 4 ay sürüyo, yani en azından benim gittiğim öyleydi ama sen bi ara sor istersen, belki yoğun kurslarıda vardır. Yalnız eğer biraz vaktin varsa 4 aylık programlarına gitmeni öneririm.Zaten ayda 2 tane TOEFL sınavı oluyo, eğitimin biter bitmez sınava girersin. Telefonları 482 01 01. Bence vakit kaybetmeden aramalısın. Ben muradıma erdim, darısı senin başına inşallah www.elexenglish.com 'a bak istersen belki programlarını yazmışlardır.

  6. #6
    Senior Member Array
    Üyelik Tarihi
    Aug 2009
    Mesajlar
    131
    Rep Puanı
    0

    Ynt: İZMİR de sıkıştırılmış toefl kursu

    115 puanı nasıl aldın demek istiyorum yaa sırf kurslamı bu kadar alabildin yoksa bi alt yapın varmıydı. kursa başlamadan önce mesela kaç puanlar seviyesindeydin? ben tekdim çalıştım 83 aldım ama 85 lazım kursa gitmeye karar verdim, izmirde gidebilceğim düzgün sınavı cidden bilen hocaların olduğu bir kurs istiyorum.benden daha az sınavın ne olduğunu bilen hocalar dolu heryer

  7. #7
    Junior Member Array
    Üyelik Tarihi
    Aug 2009
    Mesajlar
    8
    Rep Puanı
    0

    Ynt: İZMİR de sıkıştırılmış toefl kursu

    Daha önce TOEFL'e hiç girmemiştim, ilk girişimde aldım yani..Ama TOEFL kursuna gelmeden önce tabi biraz altyapım vardı. TOEFL kursuna uygun olup olmadığıma ve seviyeme karar vermek için Seviye Tespit Sınavı yapmıslardı Maksimum Akademi'de, Upper-intermediate çıkmıştım. Zaten TOEFL kursunun verimli olbilmesi açısından en az intermediate olmasını istiyorlar ve açıkçası bende hak veriyorum. Öteki türlü milletin parasını sömürüyorlar, karşılığında aldığın koca bir hic! Bu yüzden açıkcası Maksimum Akademi'ye çok güveniyorum, beni çok güzel ve doğru yönlendirdiler. TOEFL Hocam ve ücretsiz katıldığım ELEX uygulamalarındaki hocalarım eksiklerimin ne olduğu, bu eksikleri giderebilmem için yapmam gerekenleri, zamanı nasıl etkin kullanabileceğimi, soru çözüm tekniklerini çok güzel anlattılar. Amerika'dan hocaları falanda var, TOEFL Amerika menşeli bi sınav olduğu için Amerikalı hocalarıyla yaptıgım speakingler, aksanlarını daha kolay anlayabilmem açısından oldukça faydalı oldu. Bu arada TOEFL için 2 aylık kurs soran arkadaşım, müjde!! Sanırım 2 aylık yoğun TOEFL kursuda açmışlar Ara bence kaçırmadan, çünkü dönem dönem talep oldukça açıyorlarmış yoğun programı. Bi arkadaşım kayıt oldu bile! Sınıfları maksimum 4-5 kişilik olduğundan harekete geçmeni öneririm. Hadi bakalım, sınava bi girin, güzel haberlerinizi bekliyorum

  8. #8
    Senior Member Array
    Üyelik Tarihi
    Aug 2009
    Mesajlar
    131
    Rep Puanı
    0

    Ynt: İZMİR de sıkıştırılmış toefl kursu

    benm seviyemde upper intermadiate, ama sınavda 83 alabildim :-[ aradım bile kursu, bak çok metettim, onlarda aynı şeyi söylediler.ben 1 ay sonra kursa başlamayı düşünüyorum ama 1 ay sonra asılmam gereken başka bir sınav var. biraz özel olcak ama 115 le naptın abi ;D yani ne için okadar yüksek puan lazımdı sana

  9. #9
    Junior Member Array
    Üyelik Tarihi
    Aug 2009
    Mesajlar
    8
    Rep Puanı
    0

    Ynt: İZMİR de sıkıştırılmış toefl kursu

    Valla açıkçası bende okadar alabileceğimi düşünmemiştim, 100 aliyim yeter diodum Amerika'da master için TOEFL almam lazımdı ama sonra burda adını vermiyim çok iyi bir kurumdan iyi bi iş teklifi alınca masterden vazgeçtim. Ama tabi şuan çalıştığım şirket uluslararası olduğu için işe giriş sırasında oldukça prestij sağlayan TOEFL'da aldığım puanın yanı sıra orda öğrendiklerim oldukça işime yarıyor. Yeri geliyo yurtdışına gidiyorum uluslararası fuarlara, yabancılarla toplantılar falan, iyiki almışım diyorum. Bence vakit kaybetmeden başla... Darısı senin başına

  10. #10
    Senior Member Array
    Üyelik Tarihi
    Aug 2009
    Mesajlar
    131
    Rep Puanı
    0

    Ynt: İZMİR de sıkıştırılmış toefl kursu

    hımm süpermiş ozaman.ben 85 alıyım yeter diyodum ama 83 de kaldım :-[ saol yardımlarım için

  11. #11
    Junior Member Array
    Üyelik Tarihi
    Aug 2009
    Mesajlar
    8
    Rep Puanı
    0

    Ynt: İZMİR de sıkıştırılmış toefl kursu

    Rica ederim canım, inşallah daha da üstünü alırsın

  12. #12
    Junior Member Array
    Üyelik Tarihi
    Jun 2008
    Mesajlar
    28
    Rep Puanı
    0

    Ynt: İZMİR de sıkıştırılmış toefl kursu

    Alıntı Pinkie Pinkie Nickli Üyeden Alıntı
    Daha önce TOEFL'e hiç girmemiştim, ilk girişimde aldım yani..Ama TOEFL kursuna gelmeden önce tabi biraz altyapım vardı. TOEFL kursuna uygun olup olmadığıma ve seviyeme karar vermek için Seviye Tespit Sınavı yapmıslardı Maksimum Akademi'de, Upper-intermediate çıkmıştım. Zaten TOEFL kursunun verimli olbilmesi açısından en az intermediate olmasını istiyorlar ve açıkçası bende hak veriyorum. Öteki türlü milletin parasını sömürüyorlar, karşılığında aldığın koca bir hic! Bu yüzden açıkcası Maksimum Akademi'ye çok güveniyorum, beni çok güzel ve doğru yönlendirdiler. TOEFL Hocam ve ücretsiz katıldığım ELEX uygulamalarındaki hocalarım eksiklerimin ne olduğu, bu eksikleri giderebilmem için yapmam gerekenleri, zamanı nasıl etkin kullanabileceğimi, soru çözüm tekniklerini çok güzel anlattılar. Amerika'dan hocaları falanda var, TOEFL Amerika menşeli bi sınav olduğu için Amerikalı hocalarıyla yaptıgım speakingler, aksanlarını daha kolay anlayabilmem açısından oldukça faydalı oldu. Bu arada TOEFL için 2 aylık kurs soran arkadaşım, müjde!! Sanırım 2 aylık yoğun TOEFL kursuda açmışlar Ara bence kaçırmadan, çünkü dönem dönem talep oldukça açıyorlarmış yoğun programı. Bi arkadaşım kayıt oldu bile! Sınıfları maksimum 4-5 kişilik olduğundan harekete geçmeni öneririm. Hadi bakalım, sınava bi girin, güzel haberlerinizi bekliyorum
    öncelikle tebrik ederim 115 gerçekten iyi bir
    2 şey soracam
    1-115 puanı upper seviyesinde nasıl alabildin yolu nedir ???
    2-intermediate seviyesinde toefl eğitimine hazırlanmak için biraz erken değil mi ???
    teşekkürler

  13. #13
    Junior Member Array
    Üyelik Tarihi
    Jul 2010
    Mesajlar
    11
    Rep Puanı
    0

    Ynt: İZMİR de sıkıştırılmış toefl kursu

    Maksimum Akademi Elex ile İstanbul ve izmir de çok kaliteli bir ingilizce kursu veriyor.İngilizceyi konuşmak isteyenler, mutlaka uğraması gerek. Maksimum Akademi

  14. #14
    Junior Member Array
    Üyelik Tarihi
    Jun 2008
    Mesajlar
    28
    Rep Puanı
    0

    Ynt: İZMİR de sıkıştırılmış toefl kursu

    upper intermediate seviyesinde bir öğrenci nasıl olabilirde toefl sınavından 115 alabilir? bunun cevabını acaba biri verebilir mi? upper seviyesindeki bir öğrenci 115 alıyorsa bu sınava giren pre intermediate seviyelerinde bir öğrencide 65-70 alır? kesinlikle saçmalık, ya seviyenizin ne olduğunu bilmiyorsunuz yada aldığınız sınav sonucunun ne olduğunu bilmiyorsunuz? birde şunu açıklayın lütfen intermediate seviyesindeki bir öğrenci toefl programını nasıl götürebilir? siz hayatınızda hiç toefl sorusuyla karşılaştınız mı? eğer karşılaştıysanız inter seviyelerindeki bir öğrencinin toefl programına rahatlıkla hazırlanabileceğini söylüyorsunuz? inter seviyelerindeki bir öğrencinin toefl sınavında bilerek yapabileceği sadece 2 bölüm var... speaking ve writing onlardan da speaking de familiar topics leri ve writing de de independent bölümlerini bilerek yapabilir diğer kalan soruları zorlama ile çözebilir.... listening özellikle reading bölümünde bilerek bir şeyleri yapabileceğini zannetmiyor.
    diyeceksiniz ki bu işin teknikleri var.
    bende diyecem ki yapmayın sizin söylediğiniz teknikler upper seviyesinin altındaki öğrenciler için geçerli kabul edilebilecek teknikler değil
    upper seviyesindeki bir öğrenciyede verilen teknikler bir öğrencinin 115 almasını sağlayamaz bence. aksini iddia ediyorsanız söylersiniz bizde öğreniriz.
    insanların burada ümitlerini kullanmayın lütfen.
    115 miş miş bak şimdi........

Konu Bilgisi

Users Browsing this Thread

Şu anda 1 üyemiz bu konuya göz atıyor. (0 kayıtlı üye ve 1 misafir.)

Benzer Konular

  1. Cevaplar: 7
    Son Mesaj : 01-31-2011, 06:36 PM

Bu Konuyu Paylaşın !

Bu Konuyu Paylaşın !

Yetkileriniz

  • Konu açma yetkiniz yok.
  • Cevap yazma yetkiniz yok.
  • Eklenti yükleme yetkiniz yok.
  • Mesajınızı değiştirme yetkiniz yok.
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68