öncelikle 89 almışsın tebrikler güzel bir puan gerçekten.
verdiğin adrese zaten elden sonucun gelecek ancak sınavdan önce ücretsiz olarak üniversiteyede direk gönderim yapabiliyordunşimdi ise ücretli olarak (17$) ancak gönderim yapabilirsin. bide writing den 21 almışsın Boğaziçi 24 istiyor. okulun sınavına mı gireceksin writing için ?



LinkBack URL
About LinkBacks



Alıntı ile Cevapla



Bu Konuyu Paylaşın !